Headerbild

Dags att betala in avgifter för 2024

2024-03-24 i Allmänt

Årsmötet har fastställt medlemsavgiften för 2024 och det är nu dags att betala in den till klubben.

Medlemsavgiften är 300kr per person, alternativt 500 kr per familj. Denna betalas in på BG 5721-5691. Kom i håg att skriva vem som betalat och vad betalningen avser!

För att få korrekta uppgifter till bland annat försäkring för de aktiva så behöver vi fullständigt personnummer, namn och adress på våra medlemmar. Vi vill även ha ett telefonnummer och en mailadress, då vissa utskick sker via mailen. Om ni är ny i föreningen så kan ni i samband med att ni betalar in medlemsavgiften antingen maila in dessa uppgifter till: fagervikskanot@gmail.com eller så pratar ni med någon ledare i samband med träning.

Om du vill hjälpa till och stödja föreningen kan du betala in 100 kr/pers som stödmedlem.

Kanotplatshyran för er som har egen kanot är 250 kr per år. De aktiva ungdomarna har företräde på kanotplats före andra medlemmar. Även här är det viktigt att ni skriver vad inbetalningen avser, dvs kanotplatshyra och vem hyran gäller - allt för att underlätta för vår kassör :)